Latest Updates :

आन्टी त ब्रा र पेन्टी मात्रै लाएर बस्नु भाको रैछ आन्टीले मलाई ग्वाम्म अंगालो हाल्नु भयो र मलाई किस गर्न थाल्नु भयो । मैले पनि वहाँलाई अंगालोमा हाले र वहाँ सगै किस गर्न थाले । आन्टीको मुखमा मैले मेरो मुख जोडे अनि टङकिस गर्न थाले

SHARE THIS POST :
बिहान बिहानै आन्टीको लिंग  चुसाईले मलाई दिनभरीनै आनन्द महसुस भई रह्यो । कित बेला रात पर्छ र मजाले गर्नु  पाईन्छ भन्दै सोँच्न थाले । क्षण क्षण मा घडी हेर्थे , तर समय निकै ढिलो बितीरहेको थियो । १-१ सेकेण्ड १ घण्टा जतिनै लामो लाग्थ्यो । पढ्न बस्यो कि आन्टीले लिंग चुसेको दृष्य आँखा अगाडी आउँथ्यो अनि लिंग नै ठनक्क ठन्केर आउँथ्यो । अनि आफुले आफैलाई समहाल्थे र मन मनै कल्पना गर्थे , भरै चिक्न पाई हालिन्छ क्यारे । यस्तै गरेर दिन बिस्तारै बित्न थाल्यो । बल्ल बल्ल रातको ८ बज्यो र हामी खाना खान थाल्यौ । खाना खाईओरी रबीन र म कोठा तिर लाग्यौ । किताब निकालेर पढ्न बसे , तर पढ्न मनै लागेन । रबीन कति खेर सुत्ला र आन्टीलाई गर्न  जाँउ भई राथ्यो मलाई । 


साँढे ९ बजे तिर म उठ्दै भने “ल म चै सुते है , तिमी पनि सुत , बरु बिहान चाँडै उठेर पढौला , हुन्न ?” रबीनले पनि “ल ल , हुन्छ , त्यसो भए सुतौ” भन्दै उ पनि उठ्यो । उ आफ्नो खाटमा सुत्न गयो , अनि म चै अर्को खाटमा पल्टे , रबीनको कोठामा २ वटा खाट राखेको थियो । १० बजे तिर बिस्तारै रबीनलाई हेरे , उ मस्त निद्रामा थियो , कतै उठी हाल्छ कि भनेर म खाट बाट उठे अनि पानी पीउन थाले । तर उ उठेन , लाग्यो उ मस्त निद्रामा छ । अनि म बिस्तारै ढोका खोले र आन्टीको कोठा तिर लागे । शायद म आउँछ भनेर होला आन्टीले चुकुल नलगाई सुत्नु भाको रैछ । अनि बिस्तारै ढोका खोले अनि भित्र छिरेर ढोका पुनः बन्द गरे अनि भित्रबाट चुकुल लगाईदिए । आन्टी खाटमा तन्ना ओढेर पल्टी रहनु भएको रहेछ । म आएको थाहा पाएर वहाँले भन्नु भयो “आई पुग्यौ ? म अघि देखि तिमीलाई पर्खेर बसी रहेको थिए । किन ढिला गरेको नि , मलाई यहाँ कस्तो गाह्रो भईसक्यो , ल आऊ , खाटमै बस ।” म बिस्तारै खाटमा बसे , अनि आन्टी पनि उठ्नु भयो । वहाँले ओढेको तन्ना निकाल्नु भयो , आन्टी त ब्रा र पेन्टी मात्रै लाएर बस्नु भाको रैछ । वहाँको शरीर देखेर मलाई सनननन भएर आयो ।
आन्टीले मलाई ग्वाम्म अंगालो हाल्नु भयो र मलाई किस गर्न थाल्नु भयो । मैले पनि वहाँलाई अंगालोमा हाले र वहाँ सगै किस गर्न थाले । आन्टीको मुखमा मैले मेरो मुख जोडे अनि टङकिस गर्न थाले । आन्टीलाई निकै रमाईलो भएछ , लामो लामो सास फेर्न थाल्नु भयो , आँख चिम्म गरेर मलाई किस गर्न थाल्नु भयो । मैले बिस्तारै आन्टीको ब्राको हुक खोलि दिए अनि ब्रा निकाली दिए । ओहो आन्टीको दुधको पोका निकै ठूलो थियो , करीब करीब हामीले सानोमा खेल्ने ३ नम्बरको फुटबल जत्रो । एक हातमा नअटाउने पोका देखेर मेरो मनै हर्षित भएर आयो । जिन्दगीमा पहिलो पल्ट यत्रो ठुलो दुधको पोका भएको आईमाई चिक्न लागेको थिए । आन्टीको दुधको पोका माड्न  थाले , एक हातले एउटा दुध माड्न नमिल्ने भाको ले दुबै हातले आन्टीको दुधको पोका पालै पालो माड्न थाले । दुधको मुण्टा पनि कालो र लप्सीको दाना जत्रै ठुलो थियो । यत्रो ठुलो दुधको पोका माड्न छुट्टै मजा आउँदो रैछ । मजाले पोकाहरू पालै पालो माड्न थाले । आन्टीलाई पनि निकै मजा आए जस्तो थियो , वहाँ “आहहहहहहह ऽऽऽऽऽऽऽ ओहहहहहहहहऽऽऽऽऽऽ उफफफफफफऽऽऽऽऽऽऽ” गर्दै कराउँदै हुनुहुन्थ्यो । वहाँको यस आवाजले मलाई अझ जोश बढाउँदै थियो । मेरो लाँडो ठन्केर खपी नसक्नु भई सकेको थियो । “खै गरौ न त अब” मैले भने । “छ्या…. के को हतार नि , आज रातभरी म सँगै सुत्ने त हो नि , एकछिन मलाई खेलाउन पहिला” आन्टीले भन्नु भयो । वहाँको यी शब्दहरू सुन्दा लाग्यो , आन्टीलाई धेरै दिन देखि अंकलले चिक्दा मजा नआएको रैछ । “हुन्छ हुन्छ” भन्दै वहाँको दुध माड्न थाले । बिस्तारै मैले मेरो मुख आन्टीको दुध निर लगे अनि चुस्न थाले । लाग्थ्यो म सानो बच्चा हो अनि दुध खाँदैछु । दुईटै पोका पालै पालो चुस्न थाले । म जति जोशमा दुध चुस्थे आन्टी त्यती कराउनु हुन्थ्यो । “आहहहहऽऽऽऽऽऽऽ ओहहहहहहहहऽऽऽऽऽऽ, अझ कस्सेर चुसन , मजा आईरहेको छ” आन्टी जोशमा कराउन थाल्नु भयो । म पनि कस्सी कस्सी दुधको पोकाहरू चुस्न थाले । १० मिनेट जति चुसे पछि म उठे अनि सोधे “आन्टी , अंकलले कहिले तपाईको पुती चाट्नु भाको छ ?” “छैन नि , मान्दै मान्नु हुन्न , मैले कति पटक भने मान्नु हुन्न , खाटमा पल्टिनु हुन्छ , मलाई सुताउनु हुन्छ , कपडा खोल्नु हुन्छ , अनि एकै चोटि चिक्नु हुन्छ । सानो छ लाँडौ भित्र बाहिर गरेको पत्तै हुँदैन , अलि अलि मजा आए जस्तो हुन्छ , फु्त्त फुत्त माल झार्नु हुन्छ अनि उता फर्केर सुत्नु हुन्छ । आफूलाई कस्तो भएर आउँछ , फेरि गर्नु न भन्यो भने , म मेसिन हुँ र धेरै चोटि गर्नलाई भन्नु हुन्छ , म त रातभरी रुँदै बस्नु पर्छ , अनि कति बेला निदाउँछु थाहा नै हुन्न” आन्टीले रुञ्चे स्वरमा भन्नु भयो । यी वाक्य सुनेर मलाई आन्टी प्रति दया-माया जागेर आयो , अनि मनमनै सोँचे “आज चै आन्टीलाई चित्त बुझ्ने गरी चिक्नु पर्यो ।

SUBSCRIBE YOUTUBE CHANNEL

SHARE THIS POST :
Loading...
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Fresh News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger